Thursday, January 3, 2019

Iphone 6 Iphone 6 Plus Kullanici Yorumlari






6 plus bana göre tasarım bakımından 5s bakımından daha şık duruyor.daha geniş ekran ve iphone kullanmanın rahatlığı budur bence.İç tasarımı bakımından birşey değişmese de oldukça güzel ve kaliteli buldum.kamerasına bayıldım…. Sipariş verdiğim iphone 6 plus, elime ertesi gün geçti. gönderici mağaza'nın iletişim hızı, ilgisi alakası mükemmel. Çok memnun kaldım.. Apple iphone 6 detaylı özelliklerini inceleyip, ürünü kullanan kullanıcı yorumlarını okuyup, benzer ürünlerle karşılaştırın ve en ucuz apple iphone 6 fiyatını bulun. "teknoport" en iyi teknoloji portalı iphone 6 ve 6 plus türkiye fiyatları.












Geçtiğimiz sene iphone 6 plus’ı seçmiş, yaklaşık 2 aylık kullanımım sonrasında da neden iphone 6 plus’ı seçtiğimi anlatmıştım.bu sene ise iphone 6s ile “plus”tan vazgeçtim. bu akşam gidip bir “iphone 6s” alacağım. aldım. eğer iphone 6s ve 6s plus arasında kararsız kalıyorsanız, ve 1 senelik kullanım sonrasında neden bu kararı aldığımı merak. Iphone 6 alarak doğru bir iş yaptığımı düşünüyorum. İki cihazıda inceledim. plus haddinden fazla büyük. iphone 6 ideal boyutlara sahip. en güzel yanı ekranın oval kenarının kasa ile devam etmesi.. Iphone 6 modeline sahip apple hayranlarının iphone 6s’e geçmeleri için belirgin bir neden yok. hız olarak evet biraz daha hızlı olduğu kesinlikle kabul edilir ancak iphone 6’da gayet stabil çalışabilen bir cihaz..